ipek4361 Canlarım merhaba inşallah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻 35. Haftamdayım ama karnım ara ara taş gibi oluyor hareket etmekte güçlük çekiyorum, birde eklem ağrılarım başladı sizlerde durumlar nasıl önerisi olan var mı 🫶🏻☺️
sdkaaa ipek4361 benimde 35+4 ayakakta kalınca yorulunca karnım çok gergin taş gibi oluyor ve bebek hareket etmiyor ama yatınca dinlenince yumuşuyor bebek hareket etmeye başlıyor çok hızı yoruluyorum yuyurus yapmak çok zor oluyor sıcaklar bunaltıyor el ayak uyuşmalarım var ve doğum ne zaman olacak çok merak ediyorum
cinyuranne ipek4361 34+3 benimde karnım cok sertleşiyor. Bebek toplanıyor. Kasıklarım çok ağrıyor. Ayaklar ara sira şişiyor. Uykuya cok düştüm. Eğilip kalkması işkence. Yatakta dönmek 28 saniyemi aldi :D bebeğin hareketleri de masallah iyi Sivriliyor falan canim acıyor.
dgngr ipek4361 35+4 haftalık olduk. Hala içimde olması ve hareket etmesi huzur veriyo ama acım çok fazla
nesliily Benim 32. Haftam yürürken pelvik kemiklerim kasılıyor agriyor. Eğer cok ayakta kalırsam yine vajina kemiklerim yatinca sizliyor ama.kasik agrisi sanci vs degil kemik agrisi. Sıcağa hic dayanamıyorum sürekli şişkinlik ve kabizlik var ve bir de çarpıntım var ferritin 5 🥲