annebaliii Maşallah ben de pazartesi gideceğim işte bakalım güncel kilosu ne şuanda. Senin muhtemelen tansiyondan dolayı doğum günü planlaması yapılacak geçen nst de yanımda bir kadın vardı tam 37 haftalık olmuştu tansiyonu yüksek çıktı baya hemşire bu hastaya yakın takip bakalım dedi diğerlerine kadın da zaten doğumum olacak bugün benim tansiyondan dolayı başlatacaklar doğumumu demişti Sağlıkla gelsin bebişin 🙏