gokkknur ya suni sancı kişiden kişiye değişiyor kimi kadında çok acı yapıyor kimisinde daha az kimisinde ise hiç acı vermiyor. Ablamda biliyorum doğumu başladıgında sancısı yoktu ve suni sancı verdiler annem ablama üzülerek baktı keske normal sancın olsaydı dedi, ama suni sancı verildikten bir saat kadar sonra ablam hala sancım yok diyince açılmasında olmayınca sezeryanla dogum yaptılar 🤷♀️ yani kötü düşünmemeye çalış şans işi bu