gokkknur henüz kullanmadım ama biraz araştırdım. Doğum başladığında bir kaba su koyup otu içine bırakıyormuşsun o açıldıkça rahimde açılıyormus. Dogum bittikten sonra otu sudan tekrar çıkartın açılmayı tekrardan kapatıyor. Ben bu şekilde öğrendim umarım doğrudur🥲 süreci hızlandırmak içinde yere çömelip bir sandalyeden destek alıp olduğun yerde hafif hafif yürü (dizlerinin üztünde oturarak). Aslında Dr. Banu çiftçinin bir videosu var YouTubeda onu izle orada detaylı anlatıyor. Videonun adını tam hatırlamıyorum ama doğum esnasında nefes egzersizleri diye bir başlığı vardı yanlış hatırlamıyorsam öyle bir şeydi.