uzuncab kız ben de kilosu çok olmasın istiyorum benim de ablamın üçüncü doğdu iki ay önce ultrason ile aynı çıkmıyor dedi 200-300 gr oynuyor bir de bebeğin suyu vs gidiyor 200-300 gr düşüyor yani dert etme diyor ben de fazla kilosu olsun istemiyorum Allah biliyor şekerden korkuyorum. Meyveyi de sınırladım o yüzden ama yiyebildigim tek şey meyve doktor diyordu inanmıyordum doğurana kadar kusanlar varmış benim bulantılar hiç geçmedi valla. Bir peynir domates zeytin çok yedim bir de meyve işte. Ama artık meyveyi de azaltmaya çalışıyorum ona rağmen kilosu önde gidiyor bence bana çekmiş ondan iri bir bebek 😄😄😄