Ya önceden yoktu şimdi 16 haftalık hamileyim bacaklarımı epilasyon cihazıyla alıyorum hiç böyle olmamıştı hamile kaldığımdan beri bacaklarımda kıl köklerinde kırmızı küçük yaralar oluyor sanki çok kaşımışım da yara olmuş gibi sizde de var mı çaresi ne