merveasd çalışıyorum daha yeni hamileyim bir kaybım olduğu için ilk olacak inşallah bu. Bunu hayırlısıyla sağlıkla doğurabilsem öpüp başıma koyacağım açıkçası 😅 yani ikinci çok sonra düşüneceğim bir şey kısmet olur mu bilemem ama yaşayacağım zorluğa göre, ekonomime göre, şartlara göre değişir diye düşünüyorum. Hem çalışıp hem çocuk büyütmek nasıl olacak ben de merak ediyorum. Ama ikinci için çok fazla düşünüp taşınırım herhalde. Buna bile 3 senenin sonunda karar verdim 😅 Bu tamamen size ve şartlarınıza bağlı ya.