denizincisi normal canım ben ilk 3 kontrolde vajinal muayene oldum. 4+5′te kese, 5+5′te yollsac, 6+3′te kalp atışı duydum, hepsi vajinal muayeneydi dediğim gibi, karından hiç denemedik bile. Ben ilk gebeliğimi kaybettiğim içşn stres istemedim vajinal daha net oluyor diye hep vajinal istedim karından bakmadık