AsilveAnnesi günaydın ben 32. Haftada korkuyla hastaneye gittiğim için annemler apar topar tüm eşyalarımı getirmişti daha kıyafetleri bile yıkanmamıştı neyse ki tehlikeyi atlattım ama bize ders oldu ertesi gün her şeyi yıkayıp ütüledik ve bir bavul hazırladık siz de yapın ne olur ne olmaz ☺️