Kubranur_sert Bugün 7+1 haftalık gebeyim doktor kontrolüne gittik bebek 7 haftalık kalp atışı var ama kese haftasına göre küçük dedi 15 mm böyle bir durum yaşayıp gebeliği sağlıklı ilerleyen oldumu