kızlar merhaba, 4+3 bugün 6 gün içinde 38den 492 ye yükseldi betam. Doktorum haftaya perşembe günü gel dedi. iki günde 2 kat yükselme eğiliminde devam ederse pazartesi 2000 hcg oluyor. Perşembe günü iyice artmış olur diye düşünüyorum keseyi görmek için yeterli seviyede mi? Bir de bu değerler ile kalp atışını ne zaman duyarız 🥹💓💓