cuteregina A_nuur19 yüzük gibi düşünün yüzük ucunda bebek var baya küçük o daire şekli de yolk kesesi bebeği besleyen koruyan yapı
A_nuur19 Kızlar doktor kese bebek görünüyor kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi burda 5+5 kasıklarımda ağrı oluyor ara ara batma kasılma gibi normal mi ve keseyi bebeği görebiliyor musunuz hangisiii ben hiç anlamıyorum anlatır mısınız
annebebeka A_nuur19 o kocaman beyaz ekranın içinde küçük siyah yuvarlak bisey var işte o kese. Kesenin içerisindeki yüzük gibi görünen halka yolksac bebeğin kalbi yolksac’a bağlı henüz bir bebek görüntüsü alamazsın zaten 9-10 gibi bebek görünümüne ulaşacaktır o zaman daha net anlarsın 🩷 hayırlı olsun bu arada rabbim sağlıkla tamamlamayı nasip etsin inşallah