15 mayısta Rahim filmi çektirmiştim, genelde okuduğum yorumlarda Rahim filmi çekildiği ay hamile olan cok fazlaydı. Bir heves bekledim belki olur diye ama Kahverengi lekelenmelerim başladı. Sanırım bu aksam ya da yarin sabah regl olacagim 🙁 normalde cumartesi regl olmam gerekiyordu. Bu sabah test yaptim negatif cikti