Mhendisanne 28+3 ikizlere gebe olduğum halde geçen gün bende bel agrısıyla gittim hastaneye ve sancılarım çıktı azda olsa sonrasında regl agrısı eklendi çok şükür suan iyiyim ama böyle durumlarda ihmal etmemek gerektiğini söyledi doktorum sizin haftanızda ileride baya ihmal etmeyin iyi hissetmiyorsanız direk doktorunuzla iletişime geçip hastaneye gidin bence geçmiş olsun