gy_77 ayca_ygt Çarşamba gününe randevu verdi ilk gittiğim gün baktı ama keseyi görmek için çok erken dedi zaten gözükmedide
ayca_ygt gy_77 ben dün tekrar gıttım kontrole 5 haftalıkken sadece kese gozukmustu dün 6+5 de gıttım hem bebek gozuktu hem kalp atısını dınledık cok sukur🥰 siz naptınız acaba🌸🥰
nisanur63 ervosumm Amin cnm evet çok zorladı beni bu gebeliğim rabbim inşallah tez vakitte geçirir 🤲🤲🌸🌸