Merhaba kızlar ilk defa böyle yazıyorum üçüncü hamileliğim gayet güzel geçen bi hamileliğim var bulantı kusma aşermelerin hiçbiri yoktu bugün mide bulantısı ile uyandım ve yataktan kalkmamla sol kasıgıma bi ağrı girdi ve hala ağrıyor adet ağrısı değil böyle rahmimi içimi acıtan bir ağrı kanama vs yok ama sağ tarafımda duran bebek Şuan ortaya kaydı iki tarafımda da var ayağa kalktığım an ağrı batıyor yaşayan var mı neden olur