Benimde bebegim bir hafta önde geliyor kilosu gelişimi iyi dedi doktor normal doğum görünüyor dedi ve bana 38 görmezsin dedi tahminimce vallah Allahtan herseyi hazır etmisim zaten çokta ağırlaştım baya zorlanıyorum acaba çatı muayenesi yapacak mı onuda soylemdi henüz ve ilk nst girdik bu hafta 15 dk sürdü iyi dediler inşallah annem yetisir ya doğuma çok üzülürüm yoksa ve bilemeyiz bebek gelirse gelir gelmek istemezsede doktorun tahminde cikmayabilir hersey henüz belirsiz kısacası ve buda canımı sıkıyor Allah yardımcımız olsun hepimizn😞