serra04 Hanımlar 11 gün önce doğum yaptım normalde adet kanamam azalmıştı rengıde pembelesmıstı ama şu 2 3 gündür hafıf çoğaldı rengıde kırmızlastı ha öyle çok kanamam yok ama var tabi normal mı acaba doğum sonrası kontrolde bı sıkıntı yoktu aslında
brnklyl serra04 bende 28 günlük sezeryan lohusasıyım bendede aynı durum var ama çok çok az bir günlük pedi doldurmaz arada kırmızılaşıyor ama çoğu zaman kahverengi kontrollerime henüz gidemedim malesef