pelinduman kızlar selam, vallahi artık yorgunluktan beynim durdu ev işi çocuk derken kendimi unuttum, geçen dolabı düzenlerken eski molfix oksijen bezlerin paketini gördüm dedim ınternetten bakayım tekrar çıkartmışlar buradan da bilgi geçeyim dedim :)
busra58ayd58 pelinduman ben yenidoğan döneminde sleepy kullanmıştım oğluma, kalıbı tam olmayınca molfix denedim ama böyle bişey yok hep sızdırıyor birazcık işese hemen koku yapıyor o kadar kötü ki güya molfix dersin ya. Aylarca onla savaştım sorun oğlumun işeme şekli sandım ama yok bezmiş sorun 😂 baby turcoya geçtim şuan 1 yaşına girecek 3 aydır kullanıyoruz mis gibi yaa. Şuan da hamileyim hemen 2 numara ve sonrasını baby turco stok yaptım
HakanKemal dilaradoyan alma sakın ben kullanıyorum biraz çiş yapsın çok kötü kokuyor bez yeni değiştiriyorum minnacık işesin berbat kokuyor
dilaradoyan HakanKemal molfixlerden bende memnun kalmadım taşırdı ve dediğin gibi çok çiş kokusu yayıldı. Acaba dedim farklı güzel bir serisi mi var 🤦🏻♀️
nilaycaliskan selam canım, ya sorma bende kullanıyordum kızıma ondan valla geri donmesı çok ıyı olmuş
pelinduman nilaycaliskan kesinlikle öyle, diğer markalar sanki hemen doluyo gibi geliyor sürekli değiştirip duruyorum, valla iyi oldu
nilaycaliskan aynen öyle bide pişik sorunu da çok oluyo diğerlerinde, sanki malzemeden çalıyorlar molfix oksijen ıyı