Kızlar 37 haftalık olduk 38+4 e doğum tarihi aldık. Bugün hareketleri çok çok az hani arka arkaya hareket ederdi düne kadar da öyleydi ama bazen çok sessiz oluyor uzunca bir süre. Bazen inanılmaz hareketli oluyor asla anlayamadım ben bu son zamanları. İlk bebek bir de aşırı evhamlı biriyim. Doktoruma mesaj attım hareketleri az sanki diye bir sorun yoktur ama gel istersen yine de dedi. Bu normal mi. Yeri iyice daralmıştır diyor ablam da. Sabah 8 den beri 10 kere hareket etmiştir rahat da. Ama işte korkuyorum yine de saat 3 oldu hala tık yok. Kahve içince oynardı içtim biraz kıpırdadı sanki sonra durdu yine