agirku tabiki kalp atışı görene kadar emin olamıyoruz çok bağlanmamak ama olumsuzda düşünmemek gerekir allah hayırlısını sağlıksını nasip etsin hepimize ben işk gebeliğimde 400 küsürlerde öğrenmiştim doktor uyarmıştı bu şekilde konuşmuştu o an sinir olmuştum hevesimi kırıyo diye düşünmüştüm ama aslında mantıklısı böyle sakin davranmak çünkü çok çoğaldı kimyasallar dış gebelikler üzülmemek için kalp atışı duyana kadar tam gebeyim dememek lazım.oğlum 3 yaşında bu arada şükür ben olumsuz bişey yaşamadım