sudeborakk Ben normalde zaten düzenli olarak kullanıyordum ne kadar gün içinde sık sık çamaşır değiştirsek bile ister istemez enfeksiyonlar, mantar vs. olabiliyor. Hamilelikte kullanan var mı ?
brfn2110 sudeborakk ben mantar enfeksiyonu yaşıyorum gebeliğin başından beri bana önerdi kullandım sorun yaşamadım
temmuzonbir sudeborakk doktorum izin vermedi kullanmıyorum enfeksiyon için vs kullanıyordum hamilelikte kullanılmıyormuş ama benim doktorum hamilelik haricindede kullanmayı uygun görmüyorum dedi vajina florasını bozup kuruluk yapıyormuş ve bende hep kuruluk sorunu vardı
sudeborakk temmuzonbir Nasıl kullanıyordunuz ki bendeki sprey formda çamaşırıma sıkıyorum o şekilde kullanıyorum
temmuzonbir sudeborakk bende damla olarak vardı çamaşıra 2 damla damlatıp 2 dk kadar bekletip giyiyordum eczaneden almıştım hep
bademselvi Benim doktorum bu yağın bilimsel bir dayanağı olmadığını ve kullanmamın sakıncalı olacağını söyledi.
busrasezerr Ben de kullandım sık sık enfeksiyon yaşayan birisi olarak ama çamaşıra damlatmadım elime damlatıp suyla seyreltip öyle öz bakımımı yaptım doktor da sorun yok demişti