elisamommy
Moralinizi bozmayın,stres yapmayın
öncesinde 2 defa doğal yolla korunmayı bıraktığım ay hamile kalmıştım gebelik kaybı oldu 1.16 ile falan aşılama önerdi özelde bir doktor aşılama ile hamile kalmıştım hamilelik sürecinde doktor değiştirdim doktor bu sonuçta direk tüp bebeğe gerek yoktu doğal yolla da olabilirdi demişti sonra kızımın doğumundan 1,5 sene sonra testi yeniledim
0.60 amh ile sonuçtan 1,5 sene sonra kazara kendiliğimden hamile kaldım amh her zaman etkili değil sanki tabi diğer değerlerimde(fsh,Tsh’prolaktin) iyi değildi ona rağmen biz tamam artık bir kızımız var yeter demiştik hamilelik sürecimde zor geçtiği için
Bir tek vitamin değerlerim çok düşük olduğu için dahiliye kontrolünde bir çok vitamin takviyesi alıyordum acaba onlar mı etkiledi diyorum herşey nasip