sudeborakk byznrgkcn sıkıntı olur mu olmaz mı bilmiyorum ama ben o haftalara gelince stresten deniz falan göremezdim herhalde ya 😬 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🫶🏻
gamzeakarsu17 byznrgkcn bemce girmemelisin çünkü bu haftada bi doktora gidiyosun 4 cm açıksın falan diyo ya enfeksiyon kaparsa ya sudayken doğum tetiklenirse suyun nişanın gelirse anlamazsan falan ben olsam girmezdim çünkü artık dopdu doğcak duruma gelmişsin 35 36larda olsan vucudun rahatlardı iyi gelirdi psikolojik olarakta ama sen her an doğurabilirsin ben olsam girmem.evde temizlik yap yerlerde emekle gırgır yap halı sil açılman başlar
byznrgkcn sudeborakk valla bende stresliyim uzun süredir zaten kafamı dağıtmam gerekiyor Dün ebelerde söyledi, sürekli bu çocuk ne zaman gelecek diye düşünürsen gelmez dedi Oyüzden akışına bırakmak gerekiyormuş, teşekkür ederim amin inşallah