Kızlar 38+4 haftalığım günlük ev islerimi yaptim kahve icim dedim neyse balkona çıktım oturdum akıntı gibi bişey aktı hissettim dedim heralde akıntı sonra tuvalete girdim baya bi ıslaklık vardi ic çamaşırımda allah allah dedim iç çamaşırımı degistim ped taktım sumu değilmi anlamak icin ama benim ilk gebeligimde suyum birden gelmisti boşalmıştı eğer sızıntı şeklinde suyum geliyorsa nasıl anlarım bi kan leke falan olurmu belimde de çok hafif ağrı var