esract ben mart ayında yaptırdım gayet iyiydi 40 dakikaya yakın sürdü. Eşimi içeri almadılar. Renkli ultrason kağıdı falan vermiyorlar cihaz gayet iyi herşeyi gösterip bulguların bulunduğu yazılı kağıt veriliyor o kadar doktor gayet ilgiliydi ve bana yeterli geldi.