23+1′im arkadaşlar ve dünden beri kasıklarm acıyor. Ağrım yok sadece özellikle hareket halinde olan bir acı hissediyorum sızı gibi. Rahim büyüdüğü içindir diyorum acile gitmeye gerek görmedim kanamam fln yok. Dün sağ tarafta daha yoğundu bugün sol tarafta. Acile gitmemi gerektirecek bir durum değil di mi bu?