2princessmother Günden herkese merhabaaa Çok çok yoğun tempolu hayatımdan anca yazma fırsatı bulabildim 🫠 Tarih 22 Mayısı 23 Mayıs’a bağlayan gece saat 5den bildiriyorum 🤣 canım çok fazla pek bulunmayan bulunsa da ulaşılması zor olan bir balık çekti eşim almak için gece 4 de kalktı ve balık haline gitmek için hazırlandı bende uyuyamıyorum artık zaten onunla uyandım yolcu etmek için Eşimi yolcu ettim saat 5 olmuştu ortancı kızım (1.5 yaşında) uyandı süt istedi ona tam sütünü ısıttım verdim ve hooop baktım bir ıslaklık 🙈 ben daha önce 2 gebelikte de su gelmesi yaşamadım ne olduğunu nasıl olduğunu bilmiyorum Neyse ben çiş sandım gittim uyudum sağa sola döndükçe gelmeye devam etti kalktım takip etmeye başladım sürekli iç çamaşırı değiştim eşimi aradım balığı aldım hemen geliyorum dedi Geldi kahvaltı yaptık duş vs aldım saat 11 de hastaneye yola çıktık Direk su gelişi diyince beni doğum haneye aldılar doktor geldi muayene için baktı su geliyor dedi ama sancı ve açılma yoktu Suni taktılar tam 12 de taktılar akşam 8e kadar hiç sancı hissetmedim 8de bir başladı hafiften ama nefes aldırmayacak gibi değildi ayyy suni bumuymuş ne kadar basit birşey dedim kendi kendime 🤣 Sonra saat 9.30 oldu sancılar şiddetlendi her sancı geldiğinde ben squat vs yaptım ayağa kalktım hiç yatmadım hareketler yaptım açılmak için ve 2 saat içinde tam 10 cm açıldım bir anda 🙈 Doğum başlıyooorr geldi doktorlar hemşireler bebikimi 2 ıkınmada aldım kucağıma 💝🩷 kesisiz oldu ama çatlamalar meydana geldi aslında doktor yırılma değil hafif çatlamalar oldu dedi dikiş atılmasada olur ama ne olur ne olmaz 1-2 tane atıcam enfeksiyon riskine karşı dedi. Saat 22.54de kucağıma aldım bebeğimi gece uyuduk sabah erkenden taburcu oldum 🌼 Evdeki sürecimide annem ve eşim sayesinde çok rahat atlattım Bayram arefesine denk geldi doğumum çok güzel oldu annemde eşimde tatil boyunca yanımdaydı bende toparladım kendimi güzelce Doğumum bana göre çok güzeldi Allah herkese güzel kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla 🫶🙏 Ha unutmadan ekleme yapayım canımın çektiği pahalı olan ve bulunmayan balık çöpe gitti 🤣🤣🤣 annem telaşla buzluğa değil dolaba koymuş eşimde ne olur ne olmaz yemeyelim bozulmuş olabilir dedi çöpe atttı
bsya 2princessmother çok sevindim sizin adınıza rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bende 3. Bekliyorum inşallah bana da böyle kolay bir doğum nasip olur hamilelikte bir şey yaptınız mı doğumun kolay olması vs için ne önerirsiniz
eslem2121 2princessmother sağlık olsun balık için bebiş içinde Allah analı büyütmeyi nasip etsin aşk 😘🙏
-Cennetkusuannesi- 2princessmother rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Yanlış hatırlamıyosam konyada yaşıyodun hangi hastanede yaptın doğumu
yeliz1923 2princessmother Maşallah sağlıkla büyütün benim de 3. Normal doğum olacak zaten hareketli biriyim çalışıyorum inşallah kolay olur 😍🥰
2princessmother bsya teşekkür ederim canım hayır hiçbirşey yapmadım ekstra olarak Ama çok hareket halindeydim gün içinde bu etki etti diye düşünüyorum
duygunisa 2princessmother çok sevindim sizin adınıza hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşAllah darısı başımıza ☺️🌸
kutlubeyinannesi 2princessmother maşallah ne güzel bir doğum hikâyesi. Sağlıkla büyütün yavrularinizi ♥️ balık için de saglik olsun demek ki bebiş yiyene kadar duramam gelecegim demiş 😁 ben de ikinci bebeğimi doğuracağım az kaldı. İnşallah böyle kolay ve yine normal bir doğum yaparım 💕
elifelvin kutlubeyinannesi merhaba bnmde 2.ci gebeliğim bende çok korkuyorum rabbim yardımcımız olsun
2princessmother kutlubeyinannesi canımm teşekkür ederim İnşallah su gibi doğumların olur bir nefeste kavuşursun kuzuna 🫶🫶
btl0707 Bende 3. Yi bekliyorum ilk ikisi benimde normal oldu ama buna kilosu önde ve suyu az gibi sezeryan olabilir dedi doktor o yüzden korkuyorum bilinmezlikten şu an 37+1 im
HayalD btl0707 2 normal doğumdan sonra neden sezeryan yapmak istediler özel hastane mi? Benim de suyum azdı ilk bebeğimde 40+1 de gitmiştim zamanı da gelmiş alalım dediler sunni sancı verdiler normal doğurdum.
2princessmother btl0707 benimde su sınırdaydı 2-3 hafta öncesinden canım inşallah sağlıkla alırsın kucağına Doğum şekli hiç önemli değil İnan ki normalde olsa sezeryanda olsa sağlıkla kavuşta gerisi önemsiz 🌼 stres yapmamaya çalış
btl0707 HayalD özel değil devlet hastanesi kilosu çok gazla iri bebek dedi doktor kafası büyükmüş bilmiyorum 40. Haftaya kadar beklersek 4 ü geçer dedi en son 35 haftalıkken gitmiştim 3500 dü ben de ne yapacağımı şaşırdım şu an 37+1 im daha bir şey yok