sendekimsinnn Kızlar oğlum 4 yaşında boyu 100 cm kilosu 14 babası da bnde ufak tefek değiliz yani ama oğlumun boyu bana çok kısa geliyor 4 yaşında ama 3 yaş gibi duruyo gören herkeste farkediyo ne yapmam gerekiyo ne kullanabilirim acaba
gizemli00 sendekimsinnn valla eşimde bende uzunuz kızım şuan bir 120 cm olmuştur diye düşünüyorum ama kilosu 17 kg ilikli et suyuyla sürekli yemek pişiriyorum
semraaaaaaa sendekimsinnn cnm bence çok da kısa değil benim de oğlum var 4 yaşında yeni izlemi vardı benimki de o değerlerde gayet iyi dediler sen kıyas yapma her çocuğun gelişimi farklı benim ki çorba harici hiç bişey yemiyor ne zeytin ne peynir ne de yemek seninkinin yemesi nasıl
sendekimsinnn semraaaaaaa benimkinin yemeside çok kötü benimde gözüme aşırı küçük geliyo yaşıtı çocuklara bakıyorum maşşalah oğlum yanlarında çok küçük duruyo
sendekimsinnn Elisa0110 benim boyum 170 eşimde 177 flndı benim ailemde kısa yok eşiminde boyu aşırı uzun olmasada kısa değil yani
sendekimsinnn beautiful_ ya bu çocuklar nolcak böyle sizinkinin yemek yemesi nasıl peki birde senin be eşinin boyu nasıl
beautiful_ sendekimsinnn eşim 165 ama ben minyonum 150 Yemek yemesi iyi ama kilo almıyor kahvaltı faslı asla yok 11 gibi falan illa yemek tarzı yumurtalı birşeyler yaparsam yiyor
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn erkekler biraz geç boy atıyor benim kızım 4ü doldurdu 109 cm di en son 4 ay önce boy 19 kg ama genetik biz de yapılıyız boy olarak vs
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 maşşaşah iri yapılıdır kızınız kilosuda güzel çünkü ya bn kiloya o kadar takılmıyorum hadi neyse diyorum ama boy çok kısa görsen varya çok minnak duruyo