feyzaaltunakyuz Kızlar yenidogan için hangi bebek bezi markaları kullandınız memnun kaldınız . Ve 1 numaradan kaç paket aldınız Prima premium care , molfix , sleepy bionatural
kurkmantosuzmadonna feyzaaltunakyuz molfix kullandım hâlâ kullanıyorum ama geceleri bazen taşma yapıyor geceleri prima kullanıyorum. Bir de stok yapmayın her bez her bebeğin cildine uymuyor
Havin49_ feyzaaltunakyuz ben ilk oğlum 2 yaşında hala molfix kullanıyorum ikizlerim 5 aylık slepy kulanıyorum çünkü hediye hep slepy geldi çişi arada ama kakayı artık sürekli taşırmaya başladı elimdeki paketler bitince tekrar molfix e dönücem
dgngr feyzaaltunakyuz prima premium care aldım, ilk zaman zorluk çekmemek için. Ama sonra bimdeki jelly&willy premium u alıcam çünkü çok övülüyo. Eğer sevmezsem migrostaki bebek bezini kullanırım, çünkü o da çok seviliyo. Hem ucuz hem pişik yapmıyo ve sızdırmıyomuş.
beyzzsenturkkk feyzaaltunakyuz ilk 1 ay prima 70li 3 paket kullandım su an prima 2 numara kullanıyorum 1. paketi yarıladım 27 günlük. molfix beyaz paketin kalıbı asırı kücük ve sızdırıyor yenidoğana uygun değil aldım elimde kaldı sleepy de berbat baby turco da kücük