Caansyy yaklaşık üç ay önce gittim memnun ayrıldım ben. İyice detaylı bakıyor, ciddi görünüyor ama gayet güler yüzlüydü 15 dk falan sürdü bizimki ama bebeğin pozisyonuna bağlı tabi. Benim bebiş sürekli dümdüz yattığı için her yerini hemen görebildi 😀 Bitince iki üç dk bekletip dosya ve CD veriyor bir tane de bebişin yüzünün görüntüsünü renkli ve siyah beyaz olarak çıkartıp veriyor