beautiful_ ayy kuzum benim valla benim kızımda 3 yaşında filan iken dışı apse yapmıştı antibiyotik bile gecirmemisti artık ameliyata aldılar cnku devlet bile yapmıyor travma vs olur diye en azından uyutsalar rahat da ederler çok erken dış curumelerinin sebebi ne gerçekten değişik ya