mdc0860 elbise giymeyi önermem şahsen, hele ki tesettürlü iseniz daha zor oluyor. Bir tek göbeğini açmak için tüm bedenini açmak zorunda kalıyorsun. Ben etek- gömlek ile gittim gömleği kaldırdım öyle muayene oldum. Pantolon/etek ve üst olacak şekilde 2 parça öneririm.
Kan şekerini çok yükseltecek şeyler yememek, tıka basa doymamak, karbonhidrat ve şekeri abartmamak önemli bence, kan şekeri bebeği etkiliyor ya hareket etmiyor ya da bebek uyuyor oluyor. Yanında kahve bulundurabilirsin ya da gitmeden 15-20 dakika önce kahve içebilirsin.
Bebek hareket etmezse pozisyon sabitse, ara veriyor zaten doktor o zaman çikolata yiyebilirsin, meyve suyu/kahve içebilirsin