aysetutucu Merhaba kızlarrr 🌸 Yarın doğumum var sezaryan ilk doğumum biraz korkum , çokça heyecanım varrr dualarınız benımle olsun olur mu , sağlıkla bebegimi alıp evime döneyim , benı neler bekliyor bilmiyorum çünküü 🥹🌸🫶
mdc0860 aysetutucu size öneride bulunabilir miyim Biberon götürmeyin kaşık biberon götürün Dogar dogmaz durumu iyiyse ameliyathanede emzirin Kolostrum sağmayı unutmayın makine kullanmayım elle sağın Kahvenizi için ve en kısa sürede kalkıp beş dk üç dk yürüyün🥲🥹🥰 Hayırla saglıkla insallah Keske herkese söyleyebilse m cunku cevrem bunlardan cok cekti
sudeylmzq aysetutucu umarım herşey gönlünüzce olur bebişinizi sağ salim kucağınıza alırsın Rabbim yardımcınız olsun inşallah bol bol sizde dua edin içinizi ferah tutun 🌸 sonunda bebeğinize kavuşacağınız anı hayal edin hep 🪬🧿🩷
HakanKemal aysetutucu nescafe granül elle sağımda süt gelmeyebilir orda hastane tipi sağım makinesi var benim onda geldi sütüm
aysetutucu mdc0860 şekersiz olanı değil mi , ay korkuyorum da sezaryandan ya ameliyattan çıkamazsam diyorum kendi kendime heyecan da var , belkı çok kolay geçicek düşündüğüm gibi olmıcak bilmiyorum ama psikolojim alt üst 🥹🥹
mdc0860 aysetutucu hakkınızda en hayırlısı olsun inşallah evet sekersiz acı olan Allahın izniyle sağlıkla
mdc0860 aysetutucu ya az kalmıs da ben meral ettim simdi profilinize baktım da neden planlı sezeryan sectiniz