cansukccc ben yaptırıyorum 20. Hafta bitmek üzere hiç bir sıkıntı yaşamadım sağlık açısından bakımlarını ihmal etmediğin sürece hiç bir şey olmaz. Ben tüp bebekle gebe kaldım yumurta toplamaya girerkende vardı ipek kirpiğim güçlendirici tırnağım doktorum bir şey olmaz çıkarma dedi