Kızlar selam kafayı yemek üzereyim. ilk gebeliğim. İkili tarama yaptırdım geçen hafta kan sonuçlaeım çıkmış ama rapor henüz çıkmamış. Ulstrasonda ense kalınlığı 0.9 , nazal kemik pozitif çıktı çok şükür. crl de 4.49 cm. şimdi e nabıza bakıyorum pap a 0.25 , diğer değer de 30.18 çıkmış. düşük mü ve ne anlama geliyor çok korkıyorum. doktora haftaya gideceğim sonuç daha çıkmadığı için. tecrübelerinizi merak ediyorum içimi biraz rahatlatır mısınız?