13 haftalık olmama iki hafta kaldı . Hastanede ilgili çok memnun kaldığınız doktor ismi söyler misiniz elbette çoğu tecrübeli kaliteli doktordur ama insan önden güzel şeyler duyunca daha pozitif gidiyor ikili testi yaptıracağım birde belki cinsiyeti görebilir 🤤