Habibe08 ilk doğumumu suni sanciyla yaptım bende😂 korkutma kendini sakin olun ve derin derin nefes al 😘 herkezin acı seviyesi farklıdır benim çok yüksek olmasına rağmen dayanamadım mesela epedural vurdurdum😂 ama ablam epeduralsız suni sancıyla 2 saatte doğurdu. Benimki 26 saat sürdü🙄 ama günün sonunda evladın kucağında uyuyacaksın hep bunu düşün. Sen heycanlanıp korkarsan bebişinde etkilenir oda korkar😘 hayırlı doğumlar