Selenay147 Kızlar merhaba ay sonu tatıl planımız var 18-19 haftalık oluyorum hangı gunes kremını kullanıyorsunuz
Missgod Selenay147 caudalie ninkini kullnıyorum doktorumxa çok iyi vegan marka oldgu içib uygun oldgnu söyledi ki ben cok memnunm birde bnun leke serumunu kullnyrm
gzdeozn Sürekli hep niveanınkini kullanıyorum ama yapış yapış bi his bırakıyor. Mustelanınki iyi diyorlar onu araştırıyorum bende