semaszr İntergen de yaptırdım bende malesef. Bence yüzdeye bakmıyor cinsiyet kromozomlarında genelde yanılıyormuş tabi bunu öğrenmek için mecbur amniyosentez yaptırmak gerekiyor süreç çok yıpratıcı son iki ayım zehir oldu ne aldığım nefesten me yediğim içtiğimden tat alıyorum Rabbim temiz sonuçlar nasip etsin ikimize de çok zor😔