Kızlar günaydın dünden beridir ağrım çok var genel olarak zaten ağrrım oluyordu benim ama dünden beri adet ağrısı gibi ama çok şiddetli kasıklarımda ağrım var batma hissi oluyor başım çok ağrıyor tansiyonum 13/14 arası belimde ağrı vs yok ama karnım çok ağrıyor bugün 35+4 üm . Hatta dün merdivenleri zor çıktım acıdan . Acile gitmeli miyim lorkuyorum