Hanımlar merhaba 33+2 günlük hamileyim bugün ki kontrolümde doktor göbek çevresi geriliği olduğunu söyledi bu zamana kadar herşey normal haftasına uyumlu gidiyordu. Göbek çevresi 31+5 çıktı 2100 gram minyon bi bebek dedi takip edeceğiz dedi. Böyle bir problem yaşayıp sonra haftasını yakalayan oldu mu neler yaptınız lütfen yardımcınolur musunuz çok üzüldüm