32+1′im tahmini doğumum temmuz sonu ağustos başı gibi olacak hazırlıklar yetişecek mi telaşesi sürekli online alışveriş siteleri ile geçiyor günlerim🥲
Çalışmaya devam ediyorum, en zorlandığım şeyler bel ağrısı ve karın sertleşmesi.
Doğumu düşünmeye başladım yavaş yavaş.
Sizlerin nasıl gidiyor? 🙏🏼🌸