baharkimsekim Merhaba değerli anneler üç aylık hamileyim doktor kızamıkçık geçirdiğimi söyledi bebek engelli olabilir ve alınabilir dedi şimdi bi tahlil gönderdim on güne çıkarmış sonuç bu olayınyaşayan var mı