Merhaba kızlar. Bir oğlum var birde kızım oğlumun adı göktuğ kızımın adı hazan. Kızımın ismi anne ve babasııla uyumlu (Nazan-Hasan) şimdi 3. Bebeğime hamileyim ve cinsiyeti erkek. Oğlumla uyumlu olsun istiyorum ama henüz bulamadım. Yardımcı olur musunuz 😇🫶🏻