Meleklerim545 9 Mayıs’ta hasta olmuştum 7 Haziran olmam lazımdı tabi 7 Haziran aşırı bel ağrısı yaşadım hasta oldum dedim ama olmamıştım bugun 11 Haziran oldu halen hasta olmadım test yapsam mı acaba
Esma-61 Benimde 10 Mayıs son adetim bende 8 de olmam lazımdı olmadım evde test yaptım çift çizgi çıktı sende bi dene istersen ☺️
aydanurataseveen Meleklerim545 var olarak görünüyor canım hayırlı uğurlu olsun ama kesin emin olmak için beta hcg baktır☺️
Meleklerim545 Masal777 bu habere sevinemiyorum çünkü çevrem ailem acelen neydi iki tane kızın var gibi bir çok şeyler söylicekler
Masal777 Meleklerim545 canım yanlış anlama da onlara ne açaba elalem ne der diye düşünme benim de 2 oğlum var ama 3 ncü çüçük istiyorum arca biri 3 yaşında değeri 1 buçuk yaşında kim ne diyecek umrumda değil mesala yaşlar çok küçük ben bilerek istedim boyile kimse bağlamaz eşim dışında bakacak olan biziz ayrıca tek ben bakcam kısmem Yok yanimda istemiyorum da
Mom_26 Meleklerim545 benimde iki cocugum var bende bugun testte pozotif gordum benim tek farkli olayım ikinci evliligim eşimin cocugu yok tedavisiz olmaz demişler inşallah kanda netleşir
Bsra74 Meleklerim545 sen takma onları canım bakacak olan sensin benim de 2 tane çocuğum var bir kız bir erkek bana da ikisi de var neden yapıcan diyorlar çevre böyle sanki bakacak olan onlar