melekmom34 gul_g amin.insallah ben 6 Şubat’ta kaybettim bebeklerimi 24 Mayıs adet tarihim acaba varsa cikarmi biraz uyku halim var
gul_g melekmom34 4 gün daha bekleyin isterseniz 9 gün olur ovülasyon sonrası erken testle çıkar inşallah 🥹🌺🙏🏻 sizde herhangi bir durum varmıydı düşükler için doktor benimkinde araştırma yapmadı tek düşük olabiliyor diye
melekmom34 gul_g ikiz gebelik riskli gebelik mis kuzum ilk kaybım.oldgun için benimde bakmadılar ama ilk gebeliğim değil ben kan pıhtılaşmasindan şüpheleniyorum 9 gün.olunca dahami.net.cikiyo
gul_g melekmom34 inşallah sorun olmaz bu gebeliğinizde 🙏🏻9 gün en erken öğrenilebilecek tarih genelde 12. Günde çıkıyor ama ben ilk gebeliğimi reglime 2 gün kala öğrenmiştim regl gecikene kadar hep umut vardır. Bazen geç döllenmede olabiliyor