Günaydın Canım Anneler,
Merak ediyorum acaba herkes kendini hangi renk olarak tanımlıyor 😊 Yani kendini en çok hangi renge benzetiyorsun?
❤️ Kırmızı
Tutkulu, enerjik ve cesurum. Harekete geçmeyi severim, lider ruhluyum.
🧡 Turuncu
Neşeli, sosyal ve pozitifim. İnsanlarla vakit geçirmek bana iyi gelir.
💛 Sarı
Hayata umutla bakarım. Gülmeyi, güldürmeyi ve etrafa pozitif enerji yaymayı severim.
💚 Yeşil
Sakin, huzurlu ve dengeliyim. Doğayı, sadeliği ve iç huzuru önemserim.
🩵 Mavi
Güvenilir, anlayışlı ve sabırlıyım. İnsanlar genelde dertlerini bana anlatır.
💜 Mor
Hayal gücü yüksek, duygusal ve yaratıcıyım. Farklı düşünmeyi severim.
🩷 Pembe
Şefkatli, sevecen ve romantik biriyim. İnsanların mutlu olmasını isterim.
🤍 Beyaz
Dürüst, sade ve düzenliyim. Karmaşadan uzak, net bir hayatı severim.
🖤 Siyah
Güçlü, kararlı ve gizemliyim. Duygularımı herkese kolay kolay göstermem.
🤎 Kahverengi
Samimi, güven veren ve gerçekçiyim. Ailem ve sevdiklerim benim için her şeyden önemli.
Ya da bambaşka bir renk…
Platformumuzu gökkuşağına çevirelim 🫶🏻
💬 Yorumlarda buluşalım.