Özel hastaneye gidiyorum hiç devlete gitmedim 11. Haftamda devlet şehire hastenesine kadın doğuma randevu alacağım ilk kez direkt gittiğimde 2 li tarama da yapar mı doktor yoksa ayrıca bir randevusu var mı oluyor mu? Bide kabul etmeme durumları olmuyor değil mi baştan ona gitmedim diye