tugce4545 seninki küçük fındık kadar, benimkinde de var cevizden bile büyük. Biz dw üç dört kez cerraha götürdük içeri giriyorsa sorun yok kendiliğinden geçecek dedi. 2 yaşına kadar geçiyormuş ama ağladığında daha da büyüyor tabi valla ağlatmamaya çalışıyorum ama zor huzursuz bir bebek 😩😩